Modne miejsca z pysznymi tekstami

Kultowe zapiekanki w postaci artykułów sieciowych

aktualności biznes i ekonomia

Wizerunek w biznesie szkolenia – naucz się świadomego korzystania z mowy ciała!

Ponad 80% tego, w jaki sposób postrzegają nas inni ludzie, kształtuje nasza mowa ciała. Zdecydowana większość ludzi nie potrafi kontrolować sygnałów niewerbalnych, które często, mimo naszej woli, negatywnie świadczą o naszym nastawieniu. Profesjonalny wizerunek w biznesie szkolenia to propozycja dla wszystkich ludzi, którzy chcą nauczyć się kontroli nad własną mową ciała. W ten sposób, będziesz w stanie wykorzystać komunikację niewerbalną do wywierania pozytywnego wpływu.

W jaki sposób postrzegają nas inni ludzie?

To co mówimy, to niewielka część całego komunikatu, który trafia do odbiorcy. W praktyce, podczas rozmowy, nasza podświadomość analizuję mowę ciała oraz wygląd naszego rozmówcy. Oceniając spójność wszystkich składowych możemy stwierdzić, czy jest to osoba godna zaufania. Szkolenia z wizerunku w biznesie kładą ogromny nacisk na umiejętność kontrolowania mowy ciała. To potężne narzędzie w procesie budowania relacji z innymi ludźmi. Swoją mową ciała możesz przyciągać zainteresowanie, budować zaufanie, a także zjednać sobie sympatię innych.

Co dokładnie mieści się w aspekcie komunikacji niewerbalnej?

Specjaliści wyróżniają dziewięć składowych: mimikę, pantomimikę, zachowania przestrzenne, czynniki paralingwistyczne, powierzchowność, stan fizjologiczny, zachowanie oczu oraz postawę i budowę ciała. Te wszystkie czynniki bez ustanku mówią w imieniu naszej osoby. Z pomocą profesjonalnego szkolenia z wizerunku biznesowego będziemy w stanie kontrolować to, co mówi nasza mowa ciała.

Ponadto, znajomość komunikacji niewerbalnej pozwoli nam świadomie analizować innych ludzi. Dzięki temu, łatwiej rozpoznasz nieszczerość, udawaną pewność siebie, opór na naszą ofertę czy też szczere zainteresowanie. Szkolenia medialne działają zatem w dwie strony: pozwalają kontrolować komunikacje niewerbalną i wykorzystać ją do kreowania wizerunku, a także uczą, jak odczytywać sygnały wysyłane nam przez inne osoby.

Do kogo adresowane są szkolenia medialne?

Największą grupą odbiorców są ludzie biznesu, a także dziennikarze, którzy na okrągło korzystają z wizerunku publicznego. Z pomocy specjalistów korzystają także politycy uczący się udzielania wywiadów oraz mowy ciała. W praktyce, ze szkoleń z wizerunku w biznesie skorzystać może absolutnie każdy. Uzyskane kompetencje niewątpliwie przydadzą nam się również w życiu prywatnym. A zatem, przestań się bać spotkania z ekspertami i zaufaj ich umiejętnościom. Z kilkudniowego szkolenia z całą pewnością wyniesiesz więcej, niż z wielomiesięcznego przeglądania Internetu.

Jakie szkolenie wybrać na początek?

Zacznijmy od absolutnych podstaw, na których omówiona zostanie teoria. W ten sposób zyskamy cenną podbudowę, która pomoże w dalszym rozwoju samego siebie. Wizerunek w biznesie szkolenia obejmują także specjalistyczne zagadnienia. Po podstawowym kursie otrzymamy informację zwrotną, w której znajdą się cenne rady na temat aspektów wymagających dalszej pracy z naszej strony. Dzięki temu, łatwiej wybierzesz kolejne szkolenie dostosowane do swoich potrzeb.